Rezultati pretrage
  • Vaša košarica je prazna

OPĆI UVJETI POSLOVANJA

PRODAVATELJ I KUPAC

Kao Prodavatelj nastupa tvrtka INFO AM USLUGE d.o.o. za informacijske tehnologije, Brune Bjelinskog 1, 10360 Sesvete, OIB: 96694026025. Kupac može biti svaka pravna ili privatna osoba sa sjedištem, prebivalištem ili boravištem na području Republike Hrvatske.

ARTIKL

Prilikom kontaktiranja tvrtke Prodavatelja, Kupac može odabrati bilo koji artikl koji je Prodavatelj istaknuo na web stranici. Kupac se također može raspitati kod Prodavatelja o proizvodu koji nije istaknut na web stranici Prodavatelja te sukladno zajedničkom dogovoru, zatražiti ponudu Prodavatelja.

KONTAKT PODACI PRODAVATELJA

Kupac može kontaktirati Prodavatelja putem telefona na broj 01 581 3200, putem maila na info@itcro.eu ili putem službenog web obrasca odnosno chata na web stranici Prodavatelja.

OIB

Sukladno važećim propisima Republike Hrvatske, Prodavatelj će prilikom izdavanja ponude i/ili računa od Kupca zatražiti OIB kako bi isti dokument mogao službeno izdati. Bez OIB-a Kupca, Prodavatelj nije u mogućnosti ispostaviti račun odnosno Kupcu isporučiti bilo koji artikl.

PLAĆANJE

  1. Plaćanje virmanom, općom uplatnicom ili internet bankarstvom:
    Prodavatelj savjetuje Kupca da prije izvršenja uplate za bilo koji artikl, kontaktira Prodavatelja te provjeri raspoloživost željenog artikla. Kupac je dužan ponudu uplatiti najkasnije u roku 3 dana od dana izdavanja ponude za plaćanje, uključujući i dan izdavanja ponude. Kupac ponudu može platiti avansno na transakcijski račun Zagrebačke banke IBAN: HR11 2360 0001 1020 4598 1.
  2. Plaćanje karticama putem WSPay sustava za internet autorizaciju i naplatu kreditnih i debitnih kartica:
    American Express, Visa, MasterCard, Diners i Maestro jednokratno.
    American Express, Diners karticama do 12 rata beskamatno.
    MasterCard i Visa karticom Zagrebačke banke do 12 rata beskamatno.
    Visa Inspire i Maestro karticom PBZ banke do 12 rata beskamatno.
    Maestro karticom Erste grupe do 12 rata beskamatno.
  3. Plaćanje gotovinom prilikom pouzeća paketa

 

U SLUČAJU NEMOGUĆNOSTI ISPORUKE TRAŽENIH I UPLAĆENIH ARTIKALA PO PONUDI ILI WEB SHOP NARUDŽBI, TVRTKA INFO AM USLUGE  d.o.o. OBVEZNA JE VRATITI SVA UPLAĆENA SREDSTVA UPLATITELJU (KUPCU) KOJI JE ISTA POLOŽIO NA RAČUN TVRTKE U SVRHU KUPNJE SPORNIH ARTIKALA.

DOSTAVA

Za narudžbe iznad 130,00 €, dostava je besplatna. Za narudžbe do 129,99 € dostava se naplaćuje dodatnih 6,50 €. Po primitku uplate, Prodavatelj se obvezuje pokrenuti proces dostave za Kupca. Dostava se vrši putem kurirske službe na području Republike Hrvatske u roku 2 radna dana, osim ako drugačije nije dogovoreno. Prodavatelj se obvezuje prilikom dostave, Kupcu ispostaviti račun za kupljene proizvode. Račun je sastavni dio dostavnog paketa.

OBVEZE KUPCA PRI PREUZIMANJU DOSTAVE

Kupac se obvezuje, po preuzimanju dostavnog paketa, prekontrolirati isporučenu robu i sve vidljive nedostatke prijaviti bez odgode Prodavatelju. U slučaju oštećenja vidljivih na ambalaži, za koje se vizualnim pregledom može pretpostaviti da su mogli nastati u transportu, Kupac ima pravo odbiti preuzimanje dostavnog paketa uz odgovarajuće obrazloženje. Ukoliko Kupac u tom slučaju ne postupi po ovdje opisanoj preporuci, Prodavač smatra da je pošiljka dostavljena uredno te naknadne reklamacije po ovom pitanju neće uvažiti.

JAMSTVO

Prodavatelj garantira za sva stolna i prijenosna računala iz svoje web ponude, jamstvo u trajanju 12 mjeseci. Za monitore, Prodavatelj garantira jamstvom od 6 mjeseci. Ukoliko se, za vrijeme trajanja jamstva, pojavi određena nepravilnost na uređaju koji je Kupac kupio od Prodavača, Kupac je dužan o tome obavijestiti Prodavatelja pisanim putem.

INFORMACIJE NA WEB TRGOVINI

INFO AM USLUGE d.o.o. ulaže maksimalne napore u održavanju informacija na stranicama web trgovine ažurnim i točnim. Ne možemo jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija o proizvodima i uslugama. U izuzetnim slučajevima su moguća odstupanja stvarnih podataka i podataka dostupnih na web stranicama. Isto tako, fotografije proizvoda ne moraju uvijek odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi i treba ih shvatiti samo kao informativnu ilustraciju. Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na mail info@itcro.eu ili na telefon 01 581 3200

IZJAVA O SIGURNOSTI NAČINA PLAĆANJA

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. CorvusPay sustav osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih i osobnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima. Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke. Corvus Pay sve prikupljene informacije smatra tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje. Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

REKLAMACIJA

Sukladno čl. 8 st. 2 Zakona o zaštiti potrošača (Nar. Nov., br. 79/07., 125/07. – isp., 79/09 i 89/09. isp.) Kupac ima pravo u roku od 14 dana od dana kupnje, podnijeti reklamaciju na proizvod ili uslugu. Prilikom podnošenja reklamacije, Kupac se treba pozvati na broj računa te ukratko opisati razlog nezadovoljstva.
Opravdanu reklamaciju, Kupac mora podnijeti pisanim putem na mail: info@itcro.eu ili preporučenom poštom na adresu: Brune Bjelinskog 1, 10360 Sesvete s naznakom “za tvrtku INFO AM USLUGE d.o.o.”.
Prodavatelj se obvezuje u roku 14 dana od dana primitka reklamacije, Kupcu odgovoriti na reklamaciju.
Svaki pokušaj nezakonitog djelovanja prema Prodavatelju, te pokušaj lažnog predstavljanja ili lažiranja podataka u cilju nanošenja štete, prijavit će se nadležnim institucijama.
Stupanjem u zajednički poslovni i pravni odnos, Prodavatelj i Kupac, obvezuju se postupati u dobroj vjeri za sve strane poslovno-pravnog odnosa.

INFO AM USLUGE d.o.o.
za informacijske tehnologije

Sjedište: Brune Bjelinskog 1, HR-10360 Sesvete
OIB: 96694026025

Upisan u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod brojem:
Tt-10/14231-2.
Temeljni kapital iznosi 2.654,46 € i uplaćen je u cijelosti.

Članovi društva:
Marko Ivanović i Ante Bagić

Zagrebačka banka:
IBAN: HR1123600001102045981

Vjerujemo u uspješnu i dugoročnu zajedničku suradnju.
Vaš iTcro tim.